Gwarancja ceny Dekolamp.
Znalazłeś lampę na stronie konkurencji w niższej cenie niż na stronie Dekolamp? Z przyjemnością wyrównamy różnicę w cenie.Jak postępować?
Jeżeli podczas przeglądania ofert w sklepach internetowych natkniesz się na tę samą lampę w niższej cenie i mimo to zechcesz dokonać zakupu u nas, wystarczy, że przed złożeniem zamówienia skontaktujesz się z nami, wysyłając wiadomość na adres info@dekolamp.cz, z prośbą o wyrównanie ceny.Obniżymy cenę lampy do tego samego poziomu!
Jakie są warunki zastosowania gwarancji najniższej ceny?
Gwarantujemy najniższą cenę na rynku, ale obowiązuje kilka zasad:- Gwarancja najniższej ceny dotyczy wyłącznie towarów, które są obecnie sprzedawane w „pełnej cenie”, tj. nie są objęte promocją, nie są objęte wyprzedażą, nie są sprzedawane hurtowo. Gwarancja ceny nie obejmuje ofert klubowych ani specjalnych programów lojalnościowych.
- Gwarancja ceny obowiązuje tylko przy zakupie jednego produktu. Nie można jej zastosować do rabatów 2+1 gratis ani rabatów ilościowych i nie można jej łączyć z kodami rabatowymi.
- Gwarancja najniższej ceny obowiązuje, jeżeli cena, łącznie z opłatami (wysyłka, opakowanie itp.), jest podana w koronach czeskich (CZK) w konkurencyjnym sklepie internetowym.
- Towary muszą być aktualnie dostępne i sprzedawca musi mieć je w magazynie w danym momencie.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów, towary nie mogą być sprzedawane po cenie dumpingowej (niższej od ceny zakupu).
- Dotyczy wyłącznie nowych produktów w oryginalnym opakowaniu. Gwarancja najniższej ceny nie obejmuje produktów drugiej klasy. Towary muszą mieć taki sam okres gwarancji.
- Konkurencyjna oferta z niższą ceną musi pochodzić od firmy z siedzibą w Czechach. Strona internetowa z ofertą musi być funkcjonalna i mieć wyraźnie wskazanego operatora.
- Produkty muszą być w 100% identyczne. Jeśli mają kod EAN, musi być on identyczny, w przeciwnym razie parametry takie jak wymiary, kolor, materiał, producent itp. muszą być takie same.
- W przypadku, gdy niższa cena jest wynikiem błędu po stronie konkurencyjnego sklepu internetowego lub gdy odkryjemy próbę zaszkodzenia naszej firmie przez konkurencję, zastrzegamy sobie prawo do odmowy udzielenia gwarancji najniższej ceny.
- Po dokonaniu płatności i otrzymaniu zamówienia nie ma już możliwości udzielenia gwarancji najniższej ceny.